fredag 10. juli 2009

Terrassen

Terrassen vår er ikke stor, men stor nok for to personer. Tenkte lenge på hvordan møbler jeg hadde lyst til å ha der, men etter litt tenke-tid fant jeg ut at vi har det så stramt ellers i leiligheten, at på terrassen ville jeg ha det litt mer buet i kantene. Og hvorfor ikke da bare kjøre det litt maritimt =)
Derfor ble det handlet inn to hvite stoler og ett hvitt bord, fra skeidar. Disse møblene kan man lett klappe sammen slik at de ikke tar så stor plass. Siden vi enda ikke har kjøpt trekk blir de satt inn da vi reiser bort eller da det regner.






Blomster er virkelig ikke noe jeg har peiling på, så når jeg og stian dro på plantasjen var det rett å slett bare å gå etter det som vi syns så fint ut, også håpe at det var uteblomster, hehe Så da ble det rosa og hvite roser. De andre blomstene vet jeg faktisk ikke hva heter, hehe
De lever så lenge de lever, mer får vi ikke gjort =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar