fredag 22. januar 2010

Da var far hjemme igjen, han har vært på Martina Hansens Hospital og fått operert ryggen. Har vært mye frem og tilbake både med utsettelse på operasjon og besøk. Men nå kan vi slappe av her hjemme. Godt og ha han tilbake =) Jeg har vært på A-hus i dag, alt må jo komme samme uke, hehe Ble igrunn ikke noe klokere av det, det eneste de fant var at jeg har en pupill som er større enn den andre.. åja, det forklarer hvorfor jeg har store smerter rundt hjertet..

Dette er tegningen som far fikk på ryggen, kjente jeg ble skeptisk da,ja haha Selv en treåring hadde kunne klart det der..

Tenkte jeg skulle lage en ny header, litt lei av den jeg har og nå er det jo heller ikke jul mer, men merker jeg ruster for hver gang jeg har gjort det, så vi for se hvordan det blir.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar