onsdag 16. juni 2010

Min "første" sykkeltur


I går hadde jeg min første sykkeltur for i år, eller helt siden birken i fjor, faktisk. Til og med start nr stod på, hehe det sier vel litt!
Men ja, har ikke akkurat fristet og sette seg på setet i år og trene da formen har vært dårlig. Men får å finne ut om jeg kan i hele tatt være med på årets birken, må jeg prøve å sykle noen ganger å se. Så selvom jeg er fryktelig sent ute med å begynne, så kan man jo håpe at alt går som man vil. Er faktisk ufattelig trist om jeg ikke får sykle! Men selvfølgelig skal legen min lov å ha et ord med i spillet h*n også, mener h*n at jeg ikke skal, er nok det, det beste.
Sist jeg var der sa h*n i hvertfall at jeg kunne lov å trene, bare jeg passet på at jeg spist nok, ellers kan det gå riktig galt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar