fredag 20. november 2009

Travel, men en fin dag


Idag har jeg vært både her og der.. Var innom Alnabru for å kjøpe juletre, hadde et veldig billig der til 199,-, Håper og tror at det var et kupp, fikk også kjøpt lys til. Så nå blir det jul hjemme og.
Da jeg var på vei ut gikk jeg innom Skeidar og der fant jeg verdens nydeligste nisse, skal se om jeg finner den på nett! Den skal i hvertfall hjem til oss innen 24 des.

Dro dermed til posten på Torshov for å hente enda et hamsterhjul, siden det jeg fikk klarte jeg og knekke, men nettbutikken var så hjelpsomme at de sendte meg et nytt ett, det kalles god service.

Også har jeg vært en tur hos min storebror, alltid koselig å se han igjen.. selvom han ikke har blitt helt frisk etter svineinfluensaen =(

En flott dag ihvertfall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar