søndag 6. desember 2009

Robinson


Nå sitter Stian på soverommet og ser film, mens jeg er i stuen og ser på Robinson =P
Driver og titter litt på nettsiden: http://nettdyret.no/, de har så mye fint til hamstre der, samt at det vanvittig billig i forhold til dyrebutikkene. En ting jeg har sett i butikken på strømmen kostet 98-, mens i nettbutikken koster den 39-, så kan spare mye penger. Det eneste som er at man må handle for over 200,- så er lurt å spare opp så man trenger litt av hvert. Man betaler kun for varene, frakt og alt annet er med i prisen=)

Har jo helt glemt og fortelle om noe som har skjedd med Nussi=(
Hun ble igjen hos mor og far da jeg dro hjem, siden bilen var kald og vi ikke skulle rett hjem.
Men mens hun har sovet eller beveget seg inni i huset sitt har hun klart å surre vatten som hun sover i, rundt benet. Så var helt tilfeldig at far gikk bort for å se om hun hadde våknet da han så hun skalv. Grunnen til at hun skalv var fordi hun satt fast og prøvde og komme seg løs=( Far og mor er ikke så glad i å ta i Nussi og ikke hadde det vært noe lurt å ta hånden ned, da det hadde vært messansynelig at hun hadde bitt, så de tok det beste de hadde, en pølsekløype og fikk hun til å gå ut av huset, mens vatten satt igjen på på foten hennes. Så tok far og klippet den av så nærme han kunne komme, hun satt heelt stille, mens han holdt på ( flink jente jeg har =D)
Men siden hun har revet og røsket for å komme seg ut har benet hennes blitt hovet, så var redd det var brukket. Men har lest litt på nett og de fleste hamstre klarer seg fint selv med brukket bein, de legrer det selv. MEN har funnet at det ikke er brukket, siden hun klatrer og løp i hjulet med en gang.
Men siden det har vært litt hovent har vi valgt å ta ut hjulet nå i to dager, regner med jeg putter det inn igjen i kveld eller i morgen, hun blir så lei seg og daff når hun ikke får løpe fra seg.

Så dere kan tro jeg var glad da jeg så hevelsen hadde gått ned igår og håper den har gått enda mer ned idag =D Hun var ihvertfall i høygir i går før vi tok kvelden, hehe



1 kommentar:

  1. Uff, stakkars lille Nussi. Godt at benet er blitt bra igjen.

    SvarSlett