søndag 24. januar 2010

Da var det litt interiør snakk igjen, på tide

Lenge siden jeg har nevnt noe interiør ting overhode på denne bloggen nå. Så i dag tenkte jeg skulle vise dere noe som skal blir så fint og for å ikke snakke om veldig praktisk.

Før jeg reiste hjem til mor og far var jeg og Stian en tur innom ikea, her kjøpte vi dette bordet:
Kostet ikke mer en 39,- valgte hvitt, stod mellom sort og hvit. Men etter Stian sin bedømming passet hvitt best. Har en følelse om at det fordi den lå nærmest, så vi skulle slippe å lete etter den sorte, hehe. Men hvitt det funker kjempe fint =D så skal ikke klage.

Det som er planen er å kjøpe små hjul, altså disse:

Koster 99,- for en pakke med 4, finnes noen billigere også. Men de så veldig plastikk ut.
Det jeg da skal gjøre er å skru disse under benene på bordet, slik at det går ann å trille det. Har jo egentlig et serveringsbord, som jeg kunne ha brukt. MEN, hehe vil beholde slik om det er.
Håper bare benene på bordet tåler at man skrur noe opp i det.

Så hele planen med dette er å sette buret til Nussi oppå dette bordet. Slik at hun ikke skal stå på barbordet mer. Det tar så utrolig mye plass og det ser ikke noe bra ut heller.
Men med dette bordet har vi muligheten til å plassere hun der vi vil, så om dagen skal hun stå på soverommet, siden hun da sover og vi har alltid dørene åpne i leiligheten. Mens på kvelden skal hun komme inn i stuen. Dette er fordi at hun bråker noe grusomt om natten, løper i hjulet og driver med rampestreker.
Har tenkt til å legge anti-skli under buret så det holder seg på plass =)

Skal bli nydelig å barbordet slikt igjen..selvom planen er å bytte dette ut også, haha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar