onsdag 14. april 2010

Sliten og lei av smerter

Blir ikke mye blogging om dagen, har forsatt en del smerter i magen, samt at hjertet også er vondt til tider. Går som regel greit å sitte, mens ligge og stå er pain! Har blåmerker overalt også pga alle blodprøvene. Håper bare at jeg blir frisk til Paris. Var hos legen både på mandag og tirsdag, da fikk jeg beskjed om å kun spise loff med leverpostei og syltetøy, yesda som jeg ikke er tynn nok fra før av, så blir jeg ikke noe feitere nå, hehe

Men nok snakk om sykdom og smerter for en stund!

Noe jeg i hvertfall gleder meg til er å dette i hus, det står å venter på meg hos moren til Stian.

Hihi, Trollepus i bakgrunnen der ja, luringen selv


Har en plan om hvordan jeg skal male det, om det skal males da. Litt usikker enda.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar