søndag 13. juni 2010

Hvorfor koksgrå?


Bordet vi har malt er i en gammel stil og for tiden skal jo alle ha de litt shabby chic, så det vil si at alle møbler "skal" være hvite. For å si det slik, jeg har vært sååå nære å blitt fristet til den stilen. Men når jeg har fått tenkt meg om, er jeg egentlig dritt lei hele den stilen. I hvertfall når alle skal ha den. Som tidligere nevnt er jeg ufattelig glad i minimalismen, hadde jeg hatt mulighet skulle jeg har bygd det funkis huset og for å si det slik, det skulle ikke vært en lysestake i shabby chic stil! Det er i hvertfall helt sikkert. Er så synd når alle skal ha samme stil, ingen hus eller leiligheter har noe særegent mer, alle ser jo helt like ut. SYND!

Men når vi først hadde fått dette bordet, så må man gjøre det beste ut av det. Hvit skulle det i hvertfall IKKE være, så siden sofaen er spetette i grå,hvit og sort, bordet er hvit og tv-benken er sort, så kunne vi liksegodt gå for en grå farge på bordet. Så da ble det koksgrå.

" Håper ikke grå blir det nye hvite i shabby chic!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar