søndag 18. juli 2010

Innkjøpt del 2

Krystall

Disse isbjørnene har faktisk en helt spesiell historie bak seg å jeg kunne ha begynt å gråtet når vi fant dem, men gjorde det ikke for ellers hadde vel folk trodd jeg var helt gal, hehe
Det har seg nemlig slik at min bestemor og bestefar hadde to slike isbjørner, en stor og en liten. Disse syns jeg var så utrolig fine, tittet på dem hver dag da jeg var nede hos dem. Men når bestemor ble borte for en del år tilbake nå, delte mor og hennes bror det meste av tingene og dermed fikk vi den store isbjørnen og onkel den minste.
Så vi har lenge lett etter den lille så vi kunne ha de stående slik som de stod hos bestemor og bestefar, men har aldri funnet dem. Glassmagasinet hadde dem en stund, men siden det 50% på alt ble nok de borte som mye annet der. Vi så den lille for ikke så veldig lenge siden, men glemte å gå tilbake å kjøpe den og etter det har det vært umulig å tak i. Så da vi gikk tilfeldig inn i en butikk og disse to små isbjørnene stod i en glasshylle var det ingen tvil. Disse skulle være med oss hjem. Og nå fikk vi både den lille og den mellomste =D Materielle ting kan bety veldig mye, det er helt sikkert!



Dette kjedet kjøpte Stian til meg første gang vi var i Praha, koster en del, til og med i norske penger. Når vi sjekket inn på hotellet der vi skulle bo denne gangen, hadde de det tilslags der også, men til en litt hyggeligere pris. Vi sjekket i byen og fant ut at de rett og slett har glemt å skrive et ett tall foran på prisen. Så da beordret jeg mor til å kjøpe det til seg selv =D


Måtte ha en liten suviner fra Praha, så da ble det en diamant


Kjøpte meg bare et kjede denne gangen, et blankt, men med sølvplate bak

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar