søndag 6. februar 2011

Lydløst

I går ble dette løpehjulet kjøpt

Løpethjulet koster 379,-

Men det er verdt alle pengene! Det eneste man hører er de små labbene som løper, noe som er bare koselig å høre. Vi hører ingen ting inn på soverommet mer, noe som er enda deiligere.

Jeg var også innom Ikea en tur i går, der fikk jeg kjøpt en plastkasse, som My skal ha som gravekasse/ oppbevaringskasse når jeg rengjør buret hennes. Vi hadde hun der litt i går, da jeg rengjorde buret og se hva den lille luringen klarte og gjøre, joda hun veltet hele doen med kattesand i =P

Min mor var også veldig snill og kjøpte denne matskålen/vannskålen til katt til My, vi bruker den selvfølgelig til noe helt annet, så den blir heller brukt til vaskebad. Hamstre liker å rulle seg i chinchillasand for å rense pelsen å denne er lik matskålen hennes =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar