fredag 22. april 2011

Rydde, kaste og gi bort

Nå som det har blitt litt varmere går det an å forsette på rydde,kaste og gi bort prosjektet jeg startet med i høst.
Og det skal sies at jeg finner mye jeg hadde glemt.

Disse bøkene leste jeg mer enn gjerne da jeg var liten, elsket og lese dem før jeg skulle sove.
En av favorittene var blandt annet: Bestemors små hjelpere..
Har en hel elske av disse hehe



Jeg elsket også Barbie når jeg var liten, kunne sitte å leke i timesvis og det manglet ikke på ting for å si det slik. Hadde fly, campingvogn, et slott, samt et annet hus, hester, biler, motorsykler osv...
Godt at mye av det er veldig god stand enda, så man kan bruke dette på nytt.

Også finner man en del andre ting =)

1 kommentar:

  1. Haha det barbie flyet husker jeg vi lekte med for lenge siden :D Minner

    -Cecilie :)

    SvarSlett