søndag 3. juli 2011

Bøker

Blir noen ferieturer denne sommeren/høsten, først en liten tur til køben, så Praha dermed blir det til Mallorca og selvom jeg ikke leser noe særlig bøker til vanlig er jeg veldig glad i å gjøre det når man er på ferie.
Men så er det, det å finne de bøkene som man får lyst til å lese, fant min favoritt forfatter da jeg og Stian dro til Thailand for et par år tilbake. Men ser nå at jeg nesten har lest alle bøkene hun har skrevet, så må bare tak i de siste. Så er det på tide å finne en ny favoritt, hvem det blir det er jo ikke godt å vite. Tenkte jeg også prøve meg på lydbøker, deilig å ligge på stranden og høre på en bok rett inn i øret.

En annen favoritt er boken: Men mamma kom ikke hjem.
En bok som handler om naturkatastrofen i Thailand, lest utallige ganger, men skal aldri si aldri at den ikke blir med på tur igjen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar