tirsdag 1. september 2009

20 ting du KANKSJE ikke viste om meg




Her er de 10 første:

1. Jeg har hatt på meg det sorte armbåndet i 3 år og de to andre i 2 1/2 år uten å ta de av meg EN neste gang.

2. Jeg ser alltid på belysning når jeg går inn i en butikk eller et prøverom

3. Hvis jeg liker et program kan jeg se det utallige ganger

4. Jeg trener kun fordi jeg sykler birkebeineren

5. Jeg er veldig perfeksjonist

6. Jeg har aldri prøvd å røyke eller snuse å har heller ikke tenkt til det

7. Jeg elsker IFA saltpastiller

8. Om jeg skulle ha hatt med meg noe ett eller annet sted å har glemt det, kan det ødelegge hele dagen min, evt så lenge jeg er borte fra det

9. Jeg er livredd for at det skal skje noe med familien min

10. Jeg er veldig kresen på mat å pleier som regel å ha ketchup på maten for å ikke smake noe annet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar