onsdag 23. september 2009

Hamster-jakt å høstens blomster

Det har ikke blitt så mange innlegg i det siste, men her kommer et lite ett.

Driver for tiden å ser etter hamster å det er ikke bare, bare =P Kunne godt tenkt meg en angora hamster (lang-håret) men det veldig vanskelig å få tak i, så selvom jeg har sett to så blir nok ingen av de. Den ene var sort å kjempe søt, men dessverre var den veldig hissig å prøvde å bite, mens den andre var hvit å hadde røde øyne, så det blir nok heller ikke den. Så må nok lete litt til =)

Har også en ting som må skje snart å det blir jeg minnet på hver gang jeg ser ut av verandadøren! Mine sommerblomster har dessverre takket for seg, å det ser rett og slett ikke ut. Så må nok bare innse at sommeren er over å høstens blomster må få plass der istedet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar