lørdag 10. juli 2010

Er veldig stolt i dag

Som nevnt, skulle jeg og Stian sykle fra Fjerdingby til Oslo i dag. Så klokken 11 slapp vi av broren min på jobb og hentet Stian i Oslo. Dro dermed hjem til Fjerdingby og pakket det jeg skulle ha med meg og tok på sykkeltøy. Stian fikk låne sykkelbukse av far, slik at rumpa ikke skulle bli så vond. Når dette var gjort satt vi av gårde. Syklet først til Strømmen, så videre mot Lørenskog og over til Stovner, gikk i noen oppoverbakker da beina har gått av å litt annen bevegelse enn bare tråkking, fra Stovner gikk turen videre på Østre Aker for å så ta opp mot Bjerke. Når vi var kommet til Bjerkebanen var det bare strake veien hjem på sykkelstien som går vedsiden av Trondheimsveien. Var deilig med en lang nedoverbakke til vi så kom fram på Torshov. Da kunne vi endelig si at " Nå er vi fremme! Dette klarte vi"
Må si jeg er veldig stolt over Stian som tok denne turen med meg, han er ikke så veldig glad i og sykle, samt at han har operert begge knærene, men han klarte seg veldig bra! Håper han får lyst til å sykle mer med meg i framtiden, for dette var moro!

Etter en lang dusj tok vi turen til Troll, som trengte vann, mat og litt leking. Har også tatt begge akvariumene i dag, så må si jeg har vært veldig flink. Har også fått satt opp hengekøye på balkongen, så har ligget der og slappet av litt =) En nydelig dag, rett og slett

I morgen har jeg planer om å sykle hjem igjen, dog alene. For jeg syklet med den sykkelen jeg skal sykle birken med, så den må jo hjem igjen. Så denne helgen har vært litt av en treningshelg for min del.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar