onsdag 28. juli 2010

Langedrag

Tirsdag 28 dro vi klokken halv 8 til Langedrag, tok veien over kongsberg noe som førte til mange svingete veier og en times mer kjøring enn egentlig planlagt, men det er slik man må beregne når man skal på biltur
Det var jeg, Stian og moren til Stian - Tone som dro

Møtte på skogens konge - Elgen
Her er både mor og kalv, kalven fikk lov å gå fritt blant alle folkene som var der.
Veldig fasinerende at de har fått så nær kontakt med mennesker når de egentlig ikke ska ha det. I mine øyne blir det litt feil, men moro å kunne være så nær da, det skal sies.

Selve stedet var heeelt fantastisk, et stort område med fantastisk natur


Ulvene må jeg si var høydepunktet! De lå og sløvet lenge i skyggen, så hadde ikke noe tro på de at plutselig skulle komme i mot oss, alle 3

"Ville ikke møtt på disse tennene!"
Vi stod lenge å bare så på disse ulvene, så ekstra moro når de skal vise med tenner om hvem som er sjefen.

Dette var noe av det første som møtte oss, skumle syns nå jeg.
Vet jo aldri om de plutselig ikke liker fargen du har på genseren eller hva det måtte være hehe
Men de bare lå stille, mens noen gikk fredelig rundt å likte at folk klødde dem

Villsvin, tror jeg dette var. For noen artige dyr, lo godt når disse løp rundt som de hadde hatt ad/hd. Den ene tok helt av og stakk fra inn-heingen, for en fart han hadde rundt på gården og midt i løpingen fikk han slike sprell, hehe må oppleves!

Tok en annen vei hjem som ikke var fult så svingete.
Utrolig morsomt å ha vært der og sett alle dyrene, et sted som unger( og voksene) kan ha det veldig fint, det er helt sikkert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar