fredag 24. desember 2010

Julaften


Da var det jammen meg blitt julaften også, julestrømpen var full, men er nå tom, hihi
Pakkene er lagt under treet( ser ut som vi har vært snille i år og, gitt) og kalkunen er i ovnen. Som sagt liker jeg ikke noe særlig julemat, så er veldig glad vi har kalkun når vi feirer hjemme. Vi har igrunn alt på julaften, vi. Både kalkun, ribbe, medisterkaker osv.
Jeg krysser fingrene for at magen/gallen, det som nå måtte være feil med denne kroppen, ikke gjør at jeg får så alt for vondt under middagen. For kalkun skal jeg ha uansett! Spiste kalkun for ikke så mange dager siden, å det gikk bra den gangen, så satser på at det går greit i dag også.

Har ingen tradisjon at vi ser på noe spesielt på tv'en. Jeg liker å med meg Emil i lønneberget, men ellers syns jeg det bare er kjedelig alt som går på tv. Akkurat nå står tv'en på NRK1, noe som da tilsier at det er gudstjeneste =P

Bordet er dekket med rødt

Men nå må jeg hive meg rundt, slik at jeg er klar til middag klokken 17.00!
Så da ønsker seg alle sammen en riktig GOD JUL ! !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar