torsdag 16. desember 2010

Rakk det nesten

Det sies jo at man helst bør sende avgårde julekortene innen den 16 des, men så ble det ikke her. For i dag ble alle ferdige og sendes i morgen istedet, håper det holder. Ellers er det vel ingen stor krise at de kommer i mellom jul og nyttår heller?!

Alle kortene er forskjellige

Ikke typisk rødt julekort, med dog veldig fint til julen

Brukte svart/hvitt bilder i noen av dem

Mens i noen andre kort brukte jeg farger.

Stemplet GOD JUL med voks


Var utrolig morsomt å lage julekort. Jeg pleier somregel og lage noen før jeg blir fornøyd, noe som gjør at man bruker opp flere ark en nødvendig, men denne gangen lagde jeg bare et som jeg ikke likte også gikk alle de andre ganske så greit. Så da brukte jeg bare målene til den første på resten, så jeg ikke hadde lagd den helt uten mening.
Dessverre får ikke alle julekort, som jeg egentlig hadde tenkt. Så det får heller bli til neste år =)
Den voksen jeg brukte til å stemple God Jul var det første jeg prøvde, så far måtte hjelpe litt til, siden det skal brenne. Men syns vi klarte det rimelig bra.

3 kommentarer: