søndag 30. januar 2011

Animal


Dyr kommer og dyr går, så her er en liten oppsummering av dyr som jeg har hatt et "forhold til.

Her har vi da vår nye hamster jente, nemlig lille My

Guppier har vi jo hatt mange av og har det forsatt.

Dette var Boble, utrolig fin i fargene. Han ble borte mens vi var i Riga (tror jeg)

Så da ble denne kjøpt, som fikk navnet Blue/Bluedine

Så har vi hatt gullfisker, men det tror jeg ikke er noe vi satser på igjen.

Dette er Buster.
Han var så snill, verdens snilleste hamster, kunne gjøre hva man ville med han og sovnet mer en gjerne på fanget. Aaw savner han så mye.

Pondus, hamsteren som Jan hadde likt som jeg hadde Buster har jeg ingen bilder av på pc'en. Men har var gullhamster og egentlig veldig lik My, bare at Pondus var mye større og litt mer hvit i fargene.

Så har vi Troll, dessverre gikk han bort nå i julen =(

Nussi, god jenta! Hun savner jeg også veldig mye, masse personlighet i en så liten kropp.

Også har vi Pjusken, den peneste katten jeg noen gang har sett. Tror han var en blanding av Norsk skogskatt og noe annet. Husker han kom som liten og spratt rundt i hagen. Samt at han alltid hadde ting i pelsen, så på det nederste bildet hadde han lekt i et tre og fått masse bark i pelsen =P

2 kommentarer:

  1. Hva skjedde med Nussi egentlig?
    Ma (:

    SvarSlett
  2. Hun fikk noe som heter Wet tail, så fra hun ble syk gikk det bare noen dager før hun sovnet inn. Litt godt at det enda gikk så fort når hun først skulle bli syk.

    Mvh Linn

    SvarSlett