søndag 20. februar 2011

Hun hadde vist vært snill...

I går hadde jo hun mor bursdag, så først ble hun overrasket med at Jan kom. Fant faktisk ut at jeg er en jævel til å juge, uff =P Godt det bare var for en dag, for hadde skikkelig vondt i hodet etter all jugingen, hehe
Det hadde seg nemlig slik at jeg sa jeg måtte til Oslo for å skriveunder noen papirer til en venn av Stian, men siden alle hadde dratt på vinterferie, så måtte jeg nesten komme. Også latet jeg som jeg måtte skrive ut papirene her hjemme, men det jeg egentlig gjorde var å låse opp døren ende. Så imens mor og far trodde jeg skulle skriveunder noen papirer, dro jeg heller og hentet Jan på jobb i Oslo også slapp jeg av han litt oppi gaten her, så ingen skulle se at han satt i bilen. Så etter en liten stund, da vi alle satt i sofaen og ventet på at maten skulle bli ferdig, banket det plutselig på døren ned til kjelleren haha, far spratt opp å sa : Hva faen er dette?! også kom Jan ut. Aldri sett så overraskede ansikter før =D Mor ble kjempe glad, for hun trodde at han skulle jobbe hele helgen så han ikke fikk tid til å komme i det hele tatt, men der tok hun feil.
Så da ble det en kjempe god middag med hele familien Fosserud.

Noen gaver ble det selvfølgelig

Denne uglen må hun nok dele litt med meg, hehe

Øredopper av merket : Hjerter

Også fikk hun handsfree

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar