tirsdag 11. august 2009

Spania neste!

Nå har jeg pakket siste ting til vi drar. Skal være på gardemoen klokken 7 i morgen (snoork) Egentlig kunne jeg ha tenkt meg å hatt med meg hele klesskapet mitt, men så stor koffert finnes ikke =P så derfor finner jeg alltid fram det jeg har lyst til å ha med også tar jeg bort ting ettersom det blir mindre å mindre plass. Mitt største mareritt er å ha glemt noe, eller pluttselig få lyst til å ha på meg noe som ikke er tatt med, så må alltid pakke veldig nøye. (perfeksjonist,ja)

Blir veldig rart å dra uten Stian, siden vi nå er vant til å være sammen hele tiden etter vi flyttet. Men det skal nok gå greit - mobilen er med så da klarer man seg =D

Siden vi kommer hjem den 26 å birken er 28, har jeg tatt med joggeskoene. Kan ikke late seg i to uker før birken, det går rett å slett ikke. Så derfor blir det gåing/jogging hver dag før dagen begynner ( det er planen ihvertfall =P)

Håper dere får masse sol her hjemme også, det unner jeg dere. Også skal jeg kommer sterkere tilbake når jeg kommer hjem, siden det ikke blir noe blogging nå (regner jeg med)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar