torsdag 27. august 2009

Sykler birkebeineren for 4. gangen i morgen



I morgen er det birkebeineren, så da burde man egentlig være i tipp topp form å klar som bare det. Men den gang ei. Føler meg virkelig ikke klar, først å fremst pga at vi har vært to uker i syden der jeg trente særdeles dårlig (kan ikke skylde på noen andre enn meg selv, VET) pluss at jeg har trent mest på gåring i skogen, så rompen er rett å slett ikke vant med å sitte på setet i så mange timer.
Men jeg regner med viljen er med som alltid, så da skal man klare å komme seg igjennom det iår og. Kan faktisk ikke bli værre enn første gang, da jeg ikke hadde sykkelbukse eller trøye, så hadde joggebukse å flisgenser, mens det regnet å var SHIT kaldt rett å slett. Så uansett om det skal regne i morgen, kan det ikke bli værre enn det. Sykler også med en annen å lettere sykkel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar