lørdag 28. august 2010

Birken 2010

(Bildet er lånt fra Birken.no)

Da har man fullført birken 2010.
Hadde en del regn til og med litt haggel underveis, men kom i mål på tiden 7 t og 7 min, dessverre fikk jeg en punktering ikke så langt fra mål, men allikevel så langt at vi måtte stoppe for å bytte slange, dette brukte vi mye tid på, da vi først prøvde å finne hullet. Før vi bestemte å bytte hele slangen. Når vi var ferdige kom det en dame løpene mot oss og lurte på om vi kunne hjelpe henne også, siden hjulet var helt på skakke, så da ble vi stående enda litt til å hjelpe hun. Men, men vi tok det som en tur så tiden har ikke så mye å si, slik sett. Men litt kjipt var det jo. Når ting tar tid.
Jeg hadde litt vondt underveis, men ikke noe som jeg følte plagde meg i den grad det gjorde i fjor. Så da var det bare å bite tennene sammen =P Hadde i hvertfall en flott tur, selv med regn. Jeg og far stoppet jo og tok bilder underveis, da var det mange som så rart på oss, ingen som tar seg tid til slikt vettu, men vi- jooda, det har vi tid til hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar