torsdag 12. august 2010

Det stramme kommer tilbake

Min samboer har lenge ønsket at det stramme vi hadde før skulle komme tilbake, nå har vi hatt det litt gammelt/nytt en stund. Men nå er både jeg og han lei det. Så denne uken ble den gamle kommoden tatt bort, selvom det var veldig fin etter jeg malte den. Men, men. Nå står den stramme der igjen, å må si jeg syns det passer bedre i den leiligheten vi bor i.
Kanskje vi får kjøpt oss et sommerhus en gang, da kan vi brukt for alt det som vi har hatt litt fremme nå.

I morgen blir det først sykling til Oslo, sammen med far som sykler hjem igjen. Jeg skal bli over helgen. Så etter jeg har dusjet og slappet av litt, drar vi til ikea. Må ha noen esker som vi kan ha alle tingene vi setter bort i. Skal også se på spisebord, men det skal jeg komme nærmere innpå, når vi har kommet til en løsning. Også drar vi og kjøper guppier og de to andre fiskene =D Kan tro jeg gleder meg, hihi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar