mandag 29. november 2010

Juleshopping tar på

(Bildet er fra i fjor)

Så var man i gang med juleshopping, samme skjer jo vært år.- Hva skal man gi, hvem vil ha hva, hva ønsker dem seg osv. Men jeg begynner å komme i mål, for Stian skulle BARE VIST hvor mye tid man bruker for å finne ut hva folk skal ha og ikke minst dra ut å handle alt dette. Tror faktisk ikke han har aning. Selvom han fikk en smakebit på lørdagen som var, men igjen så var det ingenting.
Til og med innpakningen er viktig her i hus, så i år blir det hvit innpakning med litt sølv. Hadde litt gammeldags-stil i fjor.

- Kunne egentlig tenkt meg å ta bilde av alt jeg kjøper å legge det ut her, men det går jo ikke. Så får heller spare på bildene til etter jul.


Som sagt har jeg ikke fått lagd adventstaken eller pyntet noen ting i leiligheten å regner heller ikke med at Stian har gjort det, så til lørdag tar jeg turen innover for å pynte og male bord.

Ellers har jeg måket i dag, er jo en del trening for armene kan man si.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar