tirsdag 2. november 2010

Kreativ familie

Har noen veldig flinke tanter og kusiner i familien og jeg har vært så heldig å fått noe av det dem har laget =D Kunne ikke vært mer fornøyd!

Disse sokkene fikk jeg av tante Tove for en liten stund siden, men begynte å bruke de med en gang, så da har jeg ikke fått tatt bilde av dem.
Elsker detaljene på dem, de lange bruker jeg i hunter støvlene mine, siden de er litt store i leggen. Så da er det greit å fylle de med varme sokker. De kremhvite bruker jeg i nesten alle sko og inne hele tiden =D



Jeg og mor var en tur hos tante Tove i dag etter at vi var i Oslo. Der møtte vi tante Mette og Unni. Tante Mette hadde laget en kjempe søt hals til meg, den er så myk og søt. Elsket de små blomstene, de gjør hele halsen.
Passer jo meg perfekt som bruker hals hele tiden nå - frysepinne her,ja.


Denne sminkepungen har min kusine Cecilie laget.
Har dere sett noe så flott?!
Elsker fargene og str, passer perfekt til både sminke og til å ha smykker i.
Tenkte jeg også kunne hatt tegnesakene mine i den, for de ligger jo i en boks, mye lettere å samle alt i den sminkepung som kan stå på pulten og som jeg kan ta med meg over alt.

TUSEN TAKK CECILIE
DU ER DEN BESTE KUSINEN (L)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar