søndag 5. desember 2010

En travel dag

Da har jeg fått malt bordet med første strøk. Bruker heftgrunn først slik at den sorte maling skal sitte bedre. Fikk i grunn gjort veldig mye i går, først flyttet vi alle pakkene fra mor og far til Stian. Så var vi en tur innom Maxbo for å se etter dosete, siden det vi hadde klarte Stian å sprekke, men de hadde kun sort, så tok vi turen til Stovner, der skulle jeg se etter en kjole, men fant den ikke =( og ikke hadde Jernia noe stort utvalgt av doseter heller. I hvertfall ingen som falt i smak, eller var vel prisen som ikke falt i smak. Et dosete til 600kr er ikke det vi har mest lyst til, da det er fare for at vi klarer å sprekke det nye også.
Så da tok vi turen til Ikea, sammen med resten av Norge. Der fant vi et dosete til 159kr, noe som passet oss helt ypperlig, var faktisk i bedre kvalitet enn de til 600-700kr.
Fikk også med oss to orkideer og en amaryllis, samt en annen grønt plante.
Og siden vi ikke har noe lilla i leiligheten nå som det er advent tok vi med oss noen lilla servietter samt at orkideene er lilla, så det for holde.

Dessverre klarte jeg og glemme kameraet mitt hjemme, så måtte takke meg med mobilkamera, noe som jeg hater.

Ellers spiste vi for første gang på det nye bordet i går, hadde baktpotet med masse oppi, var utrolig godt. Samt at det var mye bedre å sitte ordentlig og spise, det har vi lenget lenge etter.
Så når nussi hadde fått rent bur, var det tid for Toy Story 3, elsker de filmene.

Måtte støtte amaryllisen med en pinne, siden Stian klarte å nesten knekke den. Men i dag hadde den rettet seg opp igjen. Gleder meg til den får blomst.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar