tirsdag 14. desember 2010

Københavntur

Som tidligere nevnt dro vi til København Torsdagen som var, var en utrolig hyggelig tur. Med både kinotur og god mat. Kom heller ikke unna litt shopping =D
Her kommer noen bilder av tingene vi kjøpte:

Siden planen er å ha julepynten på treet i sølv og hvitt, måtte jeg jo bare ha med meg disse utrolig fine kulene.
De kommer til å lage et kjempe fint lysspill når de blir hengene.
Var sannelig ikke lett å finne noe pynt i hvitt, så når disse stjernene dukket opp måtte de bare bli med dem. Er jo egentlig ikke noe glad i stjerner, men ville ikke ha engler heller ( Skal ikke være lett)
Samt at det blir litt kjedelig med bare julekuler.
Disse tre små søte bamsene skal også henge på treet, sett noe så nydelig?
Ble også noe klær på oss, ellers mye titting og da snakker jeg mye titting og gåing. Så er veldig glad jeg valgte å ha på meg superundertøy og være godt kledd.
Til sommeren tror jeg at planen blir å kjøre nedover, så man får noen dager der nede. =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar