fredag 7. januar 2011

Ryddedag


I dag har vi hatt en liten rengjøring hjemme. Måtte vekk pappeskene med julepynten også en liten sving med støvsugeren gjorde susen.
Jeg har jo falt helt for disse lysestakene, så kjøpte to stk til for ikke så lenge siden. Det samme gjorde mor, men etter en stund fant jeg ut at hjemme i Oslo har vi rett og slett ikke plass til flere lysestaker. Så da fikk hun 4 stk istedet.

Ellers har jeg, far, Stian og onkel vært på skitur igjen. Dessverre kunne ikke Stian være med oss hele veien da har får trykksmerter i foten.
Var rimelig kaldt så er viktig i kle seg godt, hadde både superundertøy og fleece under yttertøyet. Vi har pleid å gå 1,1 mil, men i dag kastet jeg inn håndkleet litt før, da hoften ikke var særlig god. Er ikke noe vits å gå så man får vondt, men heller bare gå litt om gangen. Dette er jo bare fjerde turen vår i vinter. Så er ikke der treningen ligger. Nå er det mest for finne riktig teknikk osv. Når vi kom tilbake fra skituren viste faktisk gradestokken -18. Brr.. men med riktig klær så fryser man ingen ting. Borsett fra at øyevippene mine var helt hvite av rim =P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar