mandag 21. mars 2011

Soverom

Soverommet er det rommet jeg syns er er litt vanskelig å innrede.

Bildet over er et eksempel på hvordan jeg kunne tenkt meg å hatt soverommet vårt (bortsett fra gulvet!), men en sengegavl tror jeg ikke vi kan ha, pga at sengen rommer såpass mye utover allerede, så da kan det blir veldig trangt. Så derfor har jeg vært inne på tanken å malt veggen bak eller tapisere, for å en kontrast vegg.

Har vært inne på en av disse fargene, men vet ikke helt hvem.
På et soverom er det jo egentlig greit at det er litt mørkt, men samtidig kan det fort bli alt for mørkt, ihvertfall hos oss, som ikke har lys haha. Så vi får se, til torsdag drar jeg innover å skal innrede det nye jeg har kjøpt inn, så kanskje jeg blir litt klokere da.
Hadde lyst til å gjøre om på rommet, men skapene på hver side av sengen er vist skrudd fast i veggen og de har kun listet inntil skapene :S Håper virkelig at Stian har sett feil, for trodde aldri i verden at så nye skap lagdes uten listekant mer (?)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar