fredag 24. juni 2011

Opprydding

Hadde en utrolig fin dag i Drøbak i går, var veldig koselig å være der igjen, begynner å bli litt mellom hver gang. Smakte på reker å det falt virkelig i smak, smake så nydelig med oppvarmet loff, reker og majones på. Har vært veldig skeptisk til å spise det før og har egentlig trodd jeg ikke likte det, men det gjorde jeg.

Ellers er helgen stappfull med ting som skal gjøres, i morgen blir det kjøring av faren til Stian, siden han skal sykle, så blir det og stå langs løypa og ta bilder.
Mens på Søndag skal vi kjøre moren til Stian ned til Oslo =)


Men etter i går, så har jeg nå bestemt meg for å måtte gjøre noe med alle klærene mine, det går ikke an å ha det slik jeg har det nå. Har klær overalt både nede og oppe.
Så skal på Ikea i neste uke å kjøpe noen av disse:Slik at jeg kan henge de fleste av klærene mine, for når ting ligger i skuffer blir det til at jeg ikke bruker det som ligger nederst.
Vil tro jeg trenger noen nye skoholder ting også, har begynt å fått en del sko.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar