søndag 26. september 2010

En flott helg

fredag flyttet vi de fleste tingene som min bror, Jan skulle ha med seg til den nye leiligheten. Den ligger ikke så langt fra oss, så jeg kan både gå og sykle bort dit, det er koselig =)
Så, når vi hadde fått alt opp i fjerde etg uten heis kjørte far meg til Stian. Vi tok en tur til Alnabru for å kjøpe et sovehus til nussi, men de hadde ingen inne akkurat nå, så da dro vi en tur til Stovner for å handle mat og titte litt. På vei hjem dro vi innom Ringen kino og hentet billetter til filmen :Armadillo.

Så på lørdag dro jeg en liten tur hjem for å være med å sette blomster på bestemor og bestefar sin grav, siden bestemor hadde hatt bursdag. Så tok jeg en turen innom Stovner igjen, men fant ikke det jeg var på utsikt etter, så når jeg reiste ringte jeg til Stian, slik at han begynte på maten (lurt) hehe
Så når jeg kom hjem var det tid for kylling i wrap, det smakte helt nydelig, rett og slett.
Er jo som taco, bare at man tar kylling istedet.
Dermed bar det avsted til Ringen, filmen var så fantastisk bra, jeg som egentlig pleier å kjede meg på kino, satt å ni stirret hele tiden. Dette er jo en dansk dokumentarfilm om krigen i Afghanistan, så det er jo overhode ingen film man hygger seg med å se. Man får heller øyne opp for hvor forferdelig det er for dem som bor der og de som prøver å gjøre noe. Jeg skal ihvertfall kjøpe den filmen med en gang den kommer ut

Søndagen er som alltid veldig kjedelig, vi har vel egentlig bare ligget og sett på tv, fikk ryddet litt før jeg tok turen hjem igjen, tok turen til kirkegården i dag også for å tenne et lys, siden det er i dag bestemor ville ha blitt 92år, savner henne veldig =(

I morgen skal jeg og mor rydde litt for å sende ting til loppemarked også skal jeg begynne nede i leiligheten som Jan har bodd i, skal innrede den og male vinduene hvite der også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar