torsdag 16. september 2010

Ferdig!

Gardinen henger litt stivt på dette bildet, siden den akkurat var tatt ut av innpakkningen.

Helt hvitt vindu, selvom dette var det største vindu så var det, det letteste.
For det var bare karmen som måtte tas, siden vinduet ikke kan åpnes.



Døren ble heller ikke verst.
Måtte henge opp de nye gardinene i dag ( syns mor). Så da måtte jeg bare føye meg, hehe
Begynner jo å gå mot høsten nå, så helt galt var det jo ikke.

I morgen reiser jeg og far til Kvam, der skal vi sove over til lørdag slik at vi slipper å stå opp så alt fortidlig når vi skal løpe. Gleder meg faktisk veldig mye til å løpe( jogge og gå) siden vi ikke har gjort det før. Det eneste dumme var at far begynner et kvarter etter meg, så jeg må bare stå og vente, så får jeg heller ett kvarter lenger tid, selvom jeg egentlig ikke bruker det. For vil ikke løpe alene heller.
I dag har vi fartet rundt fra morgen til kveld. Først jeg og mor på dagen for å fikse ting til konfirmasjonen til lillesøsteren til Stian. Så nå skal alt være i boks ( håper jeg) Utenom at vi må hente blomstene i morgen da. Så har vi kjørt lille nussi-liten til Oslo, så hun skal være der noen dager. Også kom Kristin på besøk med bordoppsetningen, slik at jeg har fått tegnet opp hvordan ting skal stå osv..
Så til mandag tenker jeg det kommer noen innlegg om hvordan man kan lage bordkort og borddekorasjon. =) Jeg har i hvertfall storkost meg med å finne ut hvordan ting skal se ut osv.. Grunnen til at jeg ikke kan legge det ut enda er at lillesøsteren til Stian ikke skal se hvordan ting blir.

Jeg og Stian fikk også vært på Alnabru i dag og kjøpt løpesko( like som mine) løpebukse og trøye, så nå er også han klar for å trene litt. Til vinteren har han lovet å hjelpe meg med å gå på langrenn, har ikke gjort det siden jeg var liten, så det kan bli spennende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar