torsdag 2. september 2010

Trent


Nå er jeg støl!
Jogget jo en god tur i går, for selvom man er vant med å sykle å trent slikt sett, så er det noe helt annet å jogge/løpe.
I dag kjørte mor, meg og far opp til Skedsmokorset, så jogget/gikk vi hjem. Dette var får å se hvor langt halv-birken er, som vi skal jogge den 18 Sep. Greit å vite hvor lang tid man ca bruker og hvor langt det er. Vi gikk en del siden vi var rimelig støle fra i går, samt at jeg har en hofte som har begynt å tulle litt, kom etter vi syklet birken i år. Så nå skal den hvile litt i helgen.

Grunnen til at vi skal ta Halv-Birken i år, er for at neste år er målet Trippel-Birken, det vil si, ski, sykling og løping(jogging) Men da må man også løpe 2,2, halv birken er bare 1,1. Men vi ser hvordan det går i år, men halv-birken så vet vi litt mer hva vi går til neste år.
Jeg må si jeg gruer meg mest til ski, har ikke gått noe særlig på det i voksen alder, så det kan bli spennende, tror det kommer til å bli den tøffeste delen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar