mandag 25. oktober 2010

Babykort

Da var begge babykortene ferdige.

Guttekortet

Jentekort

Baksiden er tom enda, men tenkte å ha den teksten jeg alltid har og det er ingen ting annet enn: Mauren.

Driver forsatt med to pc'er når jeg skal blogge, må virkelig få skjerpet meg og lagt inn dette programmet som canon trenger. Slitsom å måtte skru på enda en pc bare for å lagt over noen bilder. Samt at mailen min er på denne...
Men har klart å malt ferdig to vegger i dag, holder takk og lov med to strøk.

I morgen blir det litt kjøring hit å dit, vet ikke helt om jeg skal til Stian i morgen også. For han har fri på onsdag og da skal vi gjøre noe jeg gleder meg veldig til.

3 kommentarer:

  1. Så utrolig søte og fine kort du har lagd vennen =D

    Tina

    SvarSlett
  2. Tusen takk, må øve meg på det til deg vettu, hehe <3

    SvarSlett
  3. Nååååmin<3 det var koselig å høre vennen<3 Du er kjempeflink! =D

    SvarSlett