mandag 18. oktober 2010

Besøk hos farmor

Siden vi nå driver å rydder vekk ting vi ikke bruker eller skal ha mer, hadde vi en kommode som farmor hadde lyst på. Så vi bestemte at vi skulle dra når far kom hjem fra jobb. Mens rett før han kom, klarte mor å sparke foten i dørterskelen så det virkelig smalt. Så nå har klart å brekke en tå, kan være to stk. =( Men vi kom oss av gårde fordet - er ikke noe vits å dra på legevakten eller noe med det, for eneste dem gjør er å teipe tærene sammen. Hun har nemlig klart å brekke tær før.. så det er ikke første gangen.

Da vi kom fram til farmor tok vi turen til kirkegården for å se om lysene hun hadde satt der litt tidligere i uken forsatt lyste og det gjorde dem. Ble veldig fint med et lys nå som det blir så fort mørkt. Etter turen fikk vi litt mat, deilig med grovbrød med ost og kiwi på, nam nam... det er jo ikke ofte jeg spiser grovbrød. Er vel en gang hvert femte år =P Men nå var jeg så sulten så da smakte det veldig godt.

Dette er kommoden vi ikke skulle ha mer. Den har stått nede i leiligheten bestemor hadde. Men nå har vi gjort om og da var det ikke lenger plass til den.

- I morgen kommer Stian å henter meg etter jobb, for vi skal til moren hans å male resten av taket hennes. Mangler forsatt stuen og spisestuen/kjøkkenet.
Etter det blir jeg med Stian hjem og skal sove der til onsdag, på torsdag skal jeg til legen igjen. Gruer meg litt til å fortelle at jeg klart å briste et ribbein, er jo noe hver gang jeg er der haha Men det begynner å bli bedre, så håper malingen i morgen går bra.
Fikk malt litt mer i dag nede også, så nå må vi bare kjøpt et spann med maling til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar