tirsdag 20. april 2010

Borte bra, men nå er hjemme best


Det blir dessverre ingen Paris tur for denne gang.
Jeg får ikke lov å dra av legen min pga smerter og lite inntak av mat. Samt at jeg ikke klarer å gå så lenge uten at jeg får vondt. Så var innstilt på dette en stund. Men nå har de andre også bestemt seg for at de ikke skal dra. Siden denne vulkanen har satt en liten stopper for det, men mest fordi man kan bli sittende igjen i Paris om man kommer dit. Skulle ønske de fikk dratt, selvom jeg ikke kunne. Stian hadde tatt seg fri og greier. Men, men noen ting kan man ikke bestemme over.
Vi tar det igjen til høsten, så det blir Paris =)

I morgen skal jeg inn på akuttmottaket på Ahus for å ta gastroskopi, det vil si at de tar en slange ned i halsen og titter. Er i grunn ikke så veldig nervøs for det. Men litt spent er jeg=)

Ellers driver jeg med et sittene prosjekt, siden det er best å sitte, hehe
Jeg tar å setter alle bildene fra turene jeg og Stian har vært inn i album, har hatt det stående i boden lenge, men nå var det på tide og få de inn i albumet=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar