tirsdag 6. april 2010

Kort og lyst

I dag dro jeg og mor til Nannestad for å ordne håret hos min kusine, Monica.
Utrolig deilig og få det klipt og stripet det igjen, er en stund siden sist.
Så nå er det lang bob, med lyse striper og det betyr at jeg er helt klar for Paris, hehe

Men det som var litt ekkelt da vi kjøre oppover mot Nannestad,var at vi kom midt oppi en politijakt, bilen som hadde stukket av kjørte på vår høyre side, enda vi lå i høyrefelt, så den kjørte rett og slett der det ikke er lov å kjøre, den kjørte faktisk så fort at jeg ikke fikk med meg at den kjørte forbi, mens mor og tante fikk øye på den rett før den kom. Var bare millimeteren før den var nær bilen vår. Uff, takk og lov kom det 10 politibiler etter og fikk tatt dem da de prøvde å løpe til skogs.

Her kan du lese om dette:

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5056152.ece

Fikk dessverre ikke lagt inn selve linken, men er bare å kopiere den.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar