lørdag 3. april 2010

Påskelunsj


Siden butikkene igjen var åpne i noen timer måtte vi jo bare ut en dag. Rart at man kan bli så avhengig av butikker. Men hovedgrunnen til at vi skulle ut var at broren til Stian fyller 20år i dag så da måtte vi handle gave. Var en tur innom Ultra for å se om det var noe matvarer vi manglet, men kom i grunn ut med bare noen ting. Glemte det viktigste, Zalo og tørkepapir, så stoppet på kiwi ved oss, men der var det kø igjennom hele butikken, så stoppet i inngangen - vi er tross alt ikke så avhengige =P

Så etter noen mintutter hjemme dro vi til moren til Stian for å spise påskelunsj, som vi ikke spiste nok i går, hehe. Men smakte godt, det gjorde det.
Nå hr jeg tatt turen hjem til mor og far, kanskje jeg finner noe mer jeg tar med meg? hehe

GOD PÅSKE

2 kommentarer:

  1. Bør jeg kanskje gå rundt å skrive på lapper "mitt" så kansje jeg får beholde noe, hi hi. Klem mamma :-)

    SvarSlett
  2. Hehehe, tror du må gjøre det mamma, hihi

    SvarSlett