søndag 28. november 2010

1 Advent

Da har det blitt 1 advent, gitt. Tiden går så fort, faktisk så fort at jeg ikke har fått lagd adventstaken min enda. Men det gjør egentlig ikke noe, nå som jeg er hjemme hos mor og far. Stian hadde jo aldri husket å tenne lyset uansett. Men skal nok lagd den ferdig, så kan den stå til pynt.



Nå har alle stolene kommet på plass også


De nye putene har også fått plass i sofaen, litt deilig med en lun fagre. Hvit, sort og grått blir veldig kaldt til tider. Så en beigefarge varmer en del mer opp.

Nå skal jeg bare sitte under pleddet mitt og slappe av, har vært på familiebesøk på Stian sin side i dag. Det var veldig koselig, men liker overhodet ikke å kjøre bil når man sklir i alle kanter og man nesten blåser av veien. Fikk meg en liten gåtur på vei hjem også, da jeg valgte og gå av ved Kiwi. Friskt og kaldt kan man si det var =P


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar