torsdag 18. november 2010

Dette blir bra

Gleder meg bare mer og mer til vi får den nye spisestuen nå, kan nesten ikke vente =P

Putene jeg kjøpte på Ikea tiltrekker seg sinnsykt mye støv, så de sorte er snart ikke mer sorte.
Så da jeg kom over disse putene, ble de meg meg hjem.

Hadde litt rabatter også, så da skal man ikke klage.
Hadde egentlig bestemt meg for at vi ikke skulle ha beige allikevel, men så var jeg en tur innom der de selger spisestuen "vår" og så at stolene er ikke grå som jeg først trodde, men mer beige i trekket. Men de var like fine da, bare bildet som løy noe veldig.
Men alt i alt passer det egentlig litt bra, så får vi litt farge og det passer med sanden vi valgte i akvariumet. Alt må ha en rød tråd, det er viktig.


Denne lyslykten skal stå på spisebordet, sammen med lysestakene. Blir enten å ha lys i den, men tenker mest at vi skal ha en eføy. Spørsmålet er om vi klarer å holde en eføy i live, eller om vi bare burde finne en fin, som er falsk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar