onsdag 24. november 2010

For et mareritt

Oi oi, for et mareritt det var å tak i disse spisestuestolene. Kunne skrevet en hel roman, men tror jeg la vær. Nå er de i hvertfall i hus, eller enn så lenge. Den ene må byttes da den ikke kan settes sammen. Hadde våre misstanker om at det var noe muffens med den ene esken vi fikk, så nemlig ut som den var åpnet og det har den nok vært.
Så i morgen er det ut å bytte, men da er jeg verken blid eller like hyggelig som jeg var i dag!
Er forsåvidt greit å bytte ting når folk er hyggelige og service innstilte, men det kan man ikke akkurat si at de var på det ene stedet vi var i dag.

Slik ser stolene ut

Har fått satt opp alle fire, men den innerste til høyre mangler to skruer.


Jeg er altså sååå fornøyd! Var akkurat slik som jeg tenkte det kom til å se ut tilslutt.
Nå kan vi endelig be folk på middag uten at vi må sitte i sofaen og spise.

Bordet skal jo males, selvom om de i grunn passet med gulvet vårt da =P
Men stolbene har jo sortfarge, så da blir det på bordet også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar