onsdag 10. november 2010

Hvit jul

I fjor hadde vi en veldig rød jul, mens i år tenker jeg vi tar mer en hvit/sølv jul.
Er veldig glad i det røde og tradisjonelle, så litt rødt skal det bli, nisse mine er jo røde, så de skal stå for den fargen i år. Men jeg har store planer for juletreet, det skal pynt som går i hvitt og sølv, mens det skal henge små nisser som har røde luer. Kommer ikke helt unna denne rødfargen der heller. Nesten litt skremmende å glede seg til julen allerede, men før man vet ordet av det så er den jo her, så like greit å begynne å planlegge. Reiser jo snart til København, kanskje dem har noen lekre julekuler der som frister å ha med hjem?

(Bildet er hentet fra google)
Dette er et inspo-bilde til hvordan treet skal pyntes i år.

Har også lyst til å sy to julestrømper til meg og Stian, ja du leste riktig -sy..
Jeg er overhodet ingen kløpper når det kommer til å sy, men når jeg først har veldig lyst til noe, pleier jeg å det til. Og siden jeg skal på ikea i morgen kan jeg jo se etter stoff. Gidder ikke å legge masse penger i noe som kan gå rett vest. Men har en backup plan om jeg ikke får det til, å det er at mor kan sy?! *blunke med øynene*

Fant et bilde av hvordan juletreet var i fjor, så jo egentlig ikke så ille ut da heller, må jeg si.

Har egentlig bare disse to små nisse og den store på bildet under, syns det holder av nisser da leiligheten ikke er så stor. De små nissene som skal henge på juletreet ligner på disse, så alt passer sammen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar