søndag 1. august 2010

Arkivet



Drev og tittet igjennom arkivet på pc'en og da jeg fant disse bildene, fra vi flyttet inn i leiligheten. Grunnen til at jeg akkurat tok ut disse to er fordi jeg kom på hvorfor jeg liker å gjøre ting selv.
Gjør man ting selv, blir det i hvertfall gjort slik som man selv vil at det skal gjøres. Det meste av det vi har er faktisk kjøpt fra Ikea og følger man bruksanvisningen så er det ikke så vanskelig, syns nå jeg. Men jooda, for Stian og hans venner var det det. Jeg satt nemlig i stuen og satt sammen salongbort og tv benk da de skulle ta dvd hyller og vitrene skap. Og ser jo hvordan det gikk, den ene dvd hyllen er satt sammen feil, med skruene opp =P Og vitreskapet er bare flaks at funker den dag i dag, for alle glassveggene stod bøyd utover, er det mulig! Flaks at de ikke knuste, hehe
Nei, gjør ting selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar