onsdag 25. august 2010

Toalett, saltsten osv


Fikk en pakke i posten her forleden, det var fra Nettdyret. Min favorittbutikk når det gjelder å handle utstyr til Nussi. De er veldig billige, samtidig som det ikke koster noe å sende. De er også veldig behjelpelige om de skulle mangle noe eller ha sendt feil. Jeg fikk feil en gang og da sendte de den jeg skulle ha uten at jeg måtte sende tilbake den jeg først hadde fått. Det er service, det!

Nytt toalett, må bytte disse toalettene en gang i bland, siden bunnen blir skrapet og tisset på.

Guppimat, en slik boks koster 39,-

Hamster bed strimler. Disse er vanvittig billige! En slik pose koster 7 kr, de holder til to skift somregel. Mens i butikk kan en pose med hamstervatt koste opptil 79kr! Dessuten er hamstervatt farlig, siden de setter fast benene. Vil tro en slik pose med strimler koster en 39-49 i butikk. Så ja, de lønner seg virkelig å kjøpe på nett.

Tilslutt ble det med en saltsten, denne er fra Himalaya, de har vært utsolgt en god stund. Men hadde fått de inn igjen nå. De hun har fra før i buret, er ikke så fine, samt at denne tror jeg er mye bedre. Den skal henge i buret så hun kan klarte litt også.

Venter også på en pakke til fra dyresjappa i Oslo. Den ligger likeved oss, men vi bestilte fra nett, for prisene er vist ikke like. De kjører bare ut i Oslo på Torsdager, så den kommer nok i morgen. Skal man ha det sendt andre steder enn i Oslo, kostet det 110kr, da lønner det seg ikke =P
Venter på mat og chinchillasand. Maten er fra merket Oxbow som er et veldig bra merke for alle smådyr.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar