søndag 8. august 2010

Trening


fredag syklet jeg til Oslo sammen med far, jeg skulle tilbringe helgen min der. Mens han syklet hjem igjen.

På lørdag kjørte jeg og Stian til Grorud og gikk innover lysløypen til Lilloseter, enn 4km hver vei ca, på vei hjem tok vi skogsveien, det er noe jeg liker veldig godt. Får beveget seg på enn helt annet måte enn grusveien.



Mens i dag, da jeg skulle sykle hjem fra Oslo, så dekket mitt slikt ut =P Godt at far også skulle sykle med meg hjem. Så han fikk lappet det også begynte vi å sykle, kom halvveis, så klarte jeg å punktere igjen, da var det fremhjulet som hadde fått en splint. Så da var det bare å lappe det også, hadde gjort alt ferdig før vi fant ut at ventilen hadde blitt ødelagt, haha Da var det bare å dra ut slangen igjen, bytte slange og sette den nye tilbake. Så vi kom oss hjem til slutt, bare tok litt lenger tid. maks uflaks kan man si. Eneste nyttige med dette er at jeg også lærer hvordan man bytter dekk, for det kan være greit å vite.

Har faktisk satt meg et mål nå som angår trening, frem til briken, det er å trene hver dag. Enten om det er sykling, gåing, jogging, trimsykkelen eller hva det måtte være. Skal ihvertfall gjøre noe hver dag, frem til birken. Føler at jeg trenger det.
Jeg tror at briken skal gå fint i år, skal fra i morgen bare spise det jeg vet jeg tåler godt, så kroppen ikke skal ha så mye vondt. Også da prøve å trene litt mye nå, så skal dette gå fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar