mandag 9. august 2010

Minimalt

Jeg er jo av den sorten som ikke liker veldig mye ting, altså interiørting.
Selvom jeg slapper best av når jeg har det litt shabby rundt meg, rart det der. Skulle vel egentlig hatt en leilighet som er helt stram og funky også en hytte et sted med masse ting i, det hadde vært noe. Her kommer i hvertfall noen bilder av leiligheten som viser at vi har det veldig minimalt, selvom vi nå har litt mer i den. Så kan være at til helgen blir det ryddet vekk enda mer ting hehe. Eneste som er er at man ikke har plass til å sette vekk ting, for noen ting er jo bruksting, rett og slett. Men jeg vil ikke at det skal synes for det. ååh dilemma altså!

Skapene er i hvertfall ryddige.



Stuen er dessverre ikke så minimalistisk mer =(, det må vi gjort noe med, hehe

Dette barbordet har vi jo faktisk ikke mer, men det var veldig fint når vi først hadde det.
Bare veldig upraktisk med besøk og kunne lage ting på det.


Vitrineskapet ser heller ikke slik ut mer, så nei, må en opprydning til.


Dette er jo drømmen, dett bildet her. Hahah høres merkelig ut
Men å kunne ha skap med ingen ting oppå, fordi alt kan være inni skapet. Nå har ikke vi all verdens oppå skapene våres altså! Men er en raclett, vaffeljern og en tekanne, men det er allikevel nok. Men så er det liksom det, at tar man det ned i boden, så blir det såpass langt unna at vi sikkert glemmer at vi har den fine raceletten osv. DILEMMA! trenger mer plass, hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar