torsdag 5. august 2010

Ble veldig skremt

" Godt Nussi har stort bur, for ut av det buret skal hun aldri mer! Maken til en luring, som hopper ut av hånden og ned på gulvet, for å så pile under sofaen. nei, vettu-hva slik kan man ikke oppføre seg, selv om man er hamster! "

Slik lyder min facebook status for tiden.

Sist jeg hadde hun ute, satt jeg i sofaen, da pilte hun fort av gårde og bak ryggen min. Mens i dag så bærte jeg hun rundt, men plutselig må hun ha hørt en lyd eller blitt skremt av noe, så hun hoppet ut av hånden min, traff glasset som stod på bordet før hun falt ned på bakken, for å så pile under sofaen! Men tror du hun kom frem igjen, neeeida, hun gikk under der hun, prøvde å få hun frem med å ta litt salat, men kom bare frem med snuten også gikk hun under igjen. Så til slutt måtte jeg bare flytte hele 3 seteren, men da gikk hun under hjørnebordet, så da la jeg med ned og fikk tak i henne. Var redd for at hun skulle stikke av gårde igjen eller bite, siden hun var veldig redd. Men det gjorde hun ikke. Så da var det rett inn i buret.

Har sittet å sett på hun en stund og alt er bra, selvom hun fikk seg noen smell på veien ned. Tror hun ikke merket noe særlig til det, hun ble nok veldig redd selv også.

Så nå skal hun få lov å være i buret sitt en stund, for orker ikke det der en gang til.
Har hatt hånden i buret og hun kommer bort å snuser med en gang, samt at hun kommer til gitteret om man roper, hun er ikke blitt sur eller noe å det godt å vite, for hun er jo
hjerte knuseren min, hihi



Bildet er veldig dårlig, men var mørkt og ville ikke bruke blitz når de ikke er så veldig glade i lys =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar