onsdag 20. oktober 2010

10 Liter

I går var jeg og mor en tur på legevakten, det ble ingen liten tur. Satt i to timer og ventet, kjedelig.. men jeg ble veldig god på et spill som jeg hadde på mobilen da.
Legen konstarterte at hun hadde brukket en tå, samt forstuet den vedsiden av. De trodde kanskje hun hadde brukket risten også, men det var det altså ikke. Så nå må hun teipes i fire uker. Kaller henne bare haltelotta jeg =D

Stian hentet meg etter jobb i går for å dra til moren hans. Der fikk vi igrunn ikke gjort så mye som jeg hadde tenkt =P Ble bare å maskere kjøkkenet/ spisestuen, hadde jo tenkt til å male også men ting kom litt i veien. Så vi får heller komme dit en annen dag og male =)
Jeg ble med Stian hjem dit for å soveover til i dag, var så koselig å se nussi-liten igjen, så ekstra gøy når hun faktisk var våken da vi kom inn døren. Hun pleier jo å lure seg unna med å sove når vi er våkne, mens med en gang vi har lagt oss, da piler hun fram.

I dag kjørte jeg Stian på jobb, var rimelig trøtte begge to. Vi ble liggende å snakke om begavelser og alderdom ( av alle ting) til langt på natt. Tydeligvis hadde vi mye på hjertet om akkurat det tema - det viser jo bare at vi begge to savner noen personer mer enn det vi viser til tider.
- Mor halter enda også jeg har blitt hennes private sjåfør( noe jeg hvert hele tiden) men nå er hun totalt av henging av meg.

Her ser man at taket enda er ganske mørkt, samme farge som veggene hadde, samt rekkverket på trappen. Mens nå maler vi alt som fargen på veggen.
Antikkhvit er jo tidløst, så man kan heller pynte med farger på gjenstander.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar