torsdag 28. oktober 2010

Halvferdig

Utrolig, men sant!

Når far kom hjem fra jobb tok vi en tur i skogen, vi har som mål å gå to turer uken. Gjerne flere om været og tiden strekker til.
Så da vi kom hjem spiste vi kjempe god middag som mor hadde laget å da fikk jeg ny gnist til male, har manglet den litt i det siste.
Så nå har jeg faktisk malt ferdig halve gangen, så hele trappen er ferdig og noen av veggene.
Er jo trappen som har tatt mest tid, når man må stå på tå i en trapp og ta kriker og kroker.



Fikk tatt litt av taket også, ser jo forskjellen her også, på det som er malt og det som er ikke.

Dette er fra første strøket, men her ser man hvor mye pirk det er å male en trapp under.

Vi skulle jo egentlig maskere hos moren til i går, siden han hadde fri. Men det ble ikke noe av en eller annen grunn.
Det er en av grunnene til at jeg jobber best alene, da gjør jeg ting som jeg vil å i mitt tempo.
Så nå jeg maler i gangen har jeg på musikk og tiden går egentlig ganske fort. =)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar